Ми намагаємося забезпечити максимально зручні умови співпраці для наших клієнтів. При складанні договору наші фахівці враховують всі побажання і рекомендації. Проект проходить багатоетапне обговорення і корекцію до повної відповідності щодо побажань і можливостей обох сторін.
При виникненні спірних ситуацій співробітники докладають всіх зусиль, щоб вирішити їх методом досудових переговорів. Якщо ж домовленості досягти не виходить, споживач має право звернутися до державного регулятора або до суду для захисту своїх порушених прав.
Якщо ви, як клієнт нашої компанії, виявили загрозу безпеці подачі електричної енергії на ваше підприємство, то вам слід негайно повідомити про це нас:
За телефоном: +38 (067)186-96-02.
На адресу електронної пошти: iy.bubarenko@upi-agro.com.ua.
Письмовим зверненням на адресу: Україна, 24615, Вінницька обл., Тульчинський р-н, с. Городківка, вул. Героя Україна Олексія Порошенка, буд. 103.
Під поняттям «загроза безпеці подачі електроенергії» розуміється будь-яка ситуація, що:
- несе в собі загрозу життю людей, домашніх або диких тварин;
- може призвести до систематичних збоїв подачі електричної енергії на підприємство;
- може призвести до аварійних ситуацій або до виходу з ладу промислового обладнання.
Основні вимоги до повідомлень, скарг та звернень
Повідомлення про загрозу енергетичної безпеки слід подавати письмовою заявою, електронним листом або телефонним дзвінком. У повідомленні обов’язково необхідно вказати:
- Хто подає інформацію (керівництво підприємства, відповідальна посадова особа, тощо). Обов’язково вказується назва підприємства та адреса місцезнаходження об’єкту електропостачання.
- Суть ситуації, яка несе загрозу енергобезпеці підприємства або лінії електропередач.
- В зверненні повинен бути підпис відповідальних осіб та зазначена дата його створення.
- Якщо звернення повторне, до нього треба додати рішення, які були винесені раніше.
- Також в зверненні вказується адреса електронної пошти, номер телефону для зв’язку, та інші контакти.
Використання електронного цифрового підпису при оформленні звернень не потрібно.
Якщо в скарзі зазначена адреса електронної пошти чи номер телефону, отримати попередню відповідь можна протягом 1 робочого дня. Відразу після отримання такого повідомлення, ми вживаємо всіх заходів для усунення наслідків аварії. Розгляд звернень від споживачів здійснюється в законодавчо регламентовані строки.
Як повідомити про порушення або виникнення небезпечної ситуації
Існує певний порядок дій, якого потрібно дотримуватися при виникненні аварійної ситуації або загрози безпечної експлуатації електромереж та обладнання.
Для працівників підприємств, виробництв, або споживачів, які стали свідками нещасного випадку:
- Співробітники підприємств і виробництв повинні оперативно повідомити безпосереднього начальника або відповідальну особу про виникнення аварійної або небезпечної ситуації.
- Споживачі, які стали свідками аварії або нещасного випадку повинні негайно звернутися в центр обслуговування за номером +38 (067)186-96-02.
Що потрібно зробити в першу чергу (для споживачів):
- Не підходити до небезпечної зони ближче, ніж на 8 метрів.
- Здійснити інформування громадськості, поставити попереджувальні знаки, огородити небезпечну територію.
- Організувати заходи, які будуть перешкоджати потраплянню людей і тварин в зону, що знаходиться під напругою.
- Терміново інформувати центр обслуговування споживачів за номером:+38 (067)186-96-02
Алгоритм дій керівних або відповідальних осіб у випадку отримання інформації про ситуацію, яка загрожує безпечній експлуатації електромереж:
- Проаналізувати ситуацію, що виникла та її можливі наслідки.
- Гарантувати безпеку співробітників.
- Організувати необхідну медичну допомогу (за необхідності).
- Повідомити про аварію в усі необхідні інстанції.
- Викликати чергову бригаду майстрів з ремонту.
- У разі пожежі негайно сповістити відділ пожежної безпеки.
- Подати інформацію в центр обслуговування.
- Вжити необхідних заходів для запобігання подій, які можуть становити загрозу для життя людини, або перешкоджати нормальній роботі електромереж і обладнання.
- Провести перевірки з метою гарантування максимальної безпеки експлуатації електрокомунікацій.
Оперативне реагування на аварійні та небезпечні ситуації — це запорука збереження людських життів. Якщо ви стали свідком аварії, звертайтеся одразу за телефоном: +38 (067)186-96-02
Ми вживемо негайних заходів для її усунення та забезпечення безпеки оточуючих.
Порядок надання повідомлень про загрозу електробезпеці споживачів
Цей Порядок визначає процедуру надання інформації про загрозу електробезпеці споживачів і створений для оперативного реагування і швидкої локалізації подій, які становлять загрозу електробезпеці людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві.
І. Дії працівників або свідків нещасного випадку чи аварії яка становить загрозу електробезпеці:
Строк подачі інформації: Негайно
Кому подається інформація:
Для працівників – безпосередній керівник працівника або інша уповноважена особа на підприємстві.
Для споживачів – центр обслуговування споживачів Товариства.
Порядок дій: У випадку виявлення подій, які становлять загрозу електробезпеці людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві необхідно негайно перш за все самому тримати безпечну відстань від місця події (у випадку замикання на землю чи падіння дерева на проводи повітряних ліній безпечна відстань становить не ближче 8 метрів), сповістити про небезпеку оточуючих, запобігти наближенню до місця аварії випадкових перехожих чи тварин та повідомити про те, що сталося, через засоби зв’язку або нарочним безпосередньо керівника або іншу уповноважену особу на підприємстві, для споживачів – центр обслуговування споживачів Товариства за телефоном: +38 (067)186-96-02.
ІІ. Дії керівників або інших уповноважених осіб на підприємстві у разі отримання повідомлення про нещасний випадок чи аварію яка становить загрозу електробезпеці
Кому подається інформація: У разі пожежі на об’єктах: повідомити за допомогою засобів зв’язку відділ цивільного захисту, пожежної безпеки та мобілізаційної роботи, чергового диспетчера РЕМ, ОДС, центр обслуговування споживачів Товариства за телефоном: +38 (067)186-96-02.
Порядок дій: Керівники на місцях, перш за все, повинні оцінити ситуацію і визначити наслідки від настання нещасного випадку або інших подій, які становлять загрозу електробезпеці, організувати, за необхідності, надання першої медичної допомоги, прийняти невідкладні заходи по недопущенню подібних подій.